نقد و بررسی Night Of Champions
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقد و بررسی Night Of Champions
نوشته شده در جمعه 22 آبان 1394
بازدید : 240
نویسنده : صادق

.:: نقد و بررسی پی پر ویو نایت آف چمپیونز ::.

 

.:: قهرمانی دین امبروز پس از 2 سال و نیم ::.

نایت آف چمپیونز 3 ، برای دین امبروز یک شب رویایی بود. آخرین باری که او برای کمربند ایالات متحده اقدام کرده بود مربوط به 1 سال و نیم پیش مسابقه با زک رایدر در پی پر ویو تی ال سی بود که پس از شکست در این مسابقه ، رومن رینز و سث رولینز ( هم تیمی هایش ) را نا امید کرد. آن باخت موجب شد امبروز تا ابد تحقیر شود و همین تحقیر و سرزنش ها سرانجام موجب خیانت شدید او به اعضای تیمش بود و این خیانت او را جدی تر نشان داد اما در این خیانت هم سودی به او نرسید. تا اینکه امبروز در نایت آف چمپیونز ، به سرزنش ها و تحقیرها پایان داد و با شکست دادن دالف زیگلر قهرمان کمربند ایالات متحده شد.

این در حالی بود که امبروز و زیگلر 2 بار قبل از سامرسلم ، یک بار در سامرسلم و یک بار هم در نایت آف چمپیونز با یکدیگر مسابقه دادند که تا به حال نتیجه این استوری تحسین برانگیز 2-2 است. به احتمال قوی بار دیگر این دو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

.:: پایان دادن به قهرمانی ریتید سوئیچ ::.

در مسابقه اول شب قهرمانان ، امبروز قهرمان جدید ایالات متحده شد و حالا در مسابقه دوم نیز ، ما شاهد تغییر قهرمان فعلی تگ تیم بودیم. نویل و سزارو که کمتر از 1 ماه است تیم شدند ، در این شب دومین کسانی بودند که قهرمان جدید شدند. آنها قبل از نایت آف چمپیونز هم یک بار موفق به شکست ریتید سوئیچ شدند و همین پیروزی باعث شد که انها علاقه مند برای ادامه درگیری با ادج و کریشن شوند.

ادج و کریشن که کمربندها را از راب ون دم و بیگشو در رسلمنیا گرفتند ، بعد از رسلمنیا بهترین استوری برای کمربند تگ تیم را با تیم آر کین او رقم زدند و قطعا استوری 3 ماهه آنها در یاد خواهد بود. پس از آر کین او آنها استوری خاصی نداشتند تا اینکه 3 ماه بعد مقابل نویل و سزارو شکست خوردند و کمربندهایشان را از دست دادند. این مسابقه بدلیل اشتباه کریشن ، به نفع نویل و سزارو تمام شد. به نظر نمیرسد که درگیری این دو تیم ادامه داشته باشد.

.:: شکست رایبک مقابل بیگشو ::.

استوری رایبک و بیگشو جز یکی از بهترین استوری های کمربند بین قاره ای محسوب می شود و هنوز هم به احتمال زیاد این استوری ادامه دارد. از زمانی که رایبک خود را به عنوان چلینجر کمربند بین قاره ای معرفی کرد ، درگیری شدیدی بین بیگشو و رایبک رخ داد. بیگشو پس از شکست دادن جک سواگر و دمیز این بار از کمربند خود مقابل رایبک نیز دفاع کرد. اما این پایان کار نیست و قطعا بیگشو بار دیگر در هل این ا سل به مصاف رایبک خواهد رفت.

رایبک که پس از تبدیل شدن به چهره هیل دوران بهتری نسبت به قبل سپری می کند ، به قهرمانی کمربند بین قاره ای برای اولین بار نزدیک است. این مسابقه بر خلاف پیش بینی ها بود در حالیکه 70% به رایبک برای پیروزی رای داده بودند اما این بیگشو بود که پیروز از نایت آف چمپیونز بیرون آمد.

.:: پایان استوری بری وایت و کریس جریکو ::.

استوری چند ماهه جریکو و وایت بالاخره در نایت آف چمپیونز به اتمام رسید. این استوری که مربوط به 5 ماه پیش است با هیل شدن کریس جریکو و فیس شدن بری وایت شکل گرفت. این دو در سامرسلم مقابل یکدیگر مسابقه ای برگزار کردند که کریس جریکو بدون دخالت موفق به شکست بری وایت شد و از کمربند خود حفاظت کرد. این استوری ادامه پیدا کرد و مسابقه ای بین این دو ثبت شد که درون قفس بود. بری وایت سابقه 3 مسابقه در قفس را داشت و قطعا شانس جریکو در این مسابقه پایین بود. اما در لحظه های اخر ، زمانی که بری وایت به پیروزی نزدیک بود ، هم تیمی سابقش علیه او دخالت کرد و موجب باخت او شد. اگرچه هارپر ماه ها پیش خیانت به بری وایت را انجام داده بود اما درگیری بین انها شکل نگرفت. این اقدام هارپر برای دومین بار ، می تواند موجب شروع درگیری بین وایت و هارپر شود.

.:: اختلافات بین دو تیم در نایت آف چمپیونز ::.

مسابقه تیمی بین تریپل ایچ و شان مایکل در مقابل راکـ و جان سینا بالاخره در این پی پر ویو برگزار شد و جز یکی از با اهمیت ترین مسابقات پی پر ویو بود. قبل از نایت آف چمپیونز ، هم راکـ و سینا و هم شان مایکل و تریپل ایچ درگیری هایی با یکدیگر داشتند که در خود نایت آف چمپیونز هم به این درگیری ها ادامه دادند. در نهایت درگیری راکـ و سینا موجب باخت آنها مقابل اچ و مایکل شد. راک و سینا هردو به دنبال عدالت بودند اما هرکدام میخواهند مطابق سلیقه خودشان عدالت را برقرار کنند و هرکدام عدالت را با یک مفهوم خاص می بینند. بنابراین درگیری بین آنها پیش امد که قطعا مسابقه ای در پیش خواهد داشت.

شان مایکل نیز در نایت آف چمپیونز با تریپل ایچ درگیر شد اما اجازه پین شدن تریپل ایچ را نداد و جلو باخت خود و او را گرفت. حال باید دید تصمیم نهایی تریپل ایچ در مورد عملکرد شان مایکل چیست...و آیا مسابقه ای بین راکـ و سینا در هل این ا سل به ثبت خواهد رسید ؟

 .:: مسابقه و استوری فوق العاده ::.

استوری باتیستا و اورتون قطعا یکی از استوری های برتر کمربند مای پی پر ویو است اما نکته جالب این است که این استوری 2 به 2 تبدیل به استوری 3 نفره شد. آندرتیکر قبلا درپی پر ویو هل این ا سل هشداری به باتیستا و اورتون داده بود و 2 ماه بعد مجدد در نایت آف چمپیونز ، علیه آنها دخالت کرد. مشخص است که هدف آندرتیکر کمربند مای پی پر ویو و درگیری با باتیستا و اورتون است. مشخص نبود که در نایت آف چمپیونز برنده اصلی چه کسی است چون هم باتیستا و هم اورتون مقابل یکدیگر خوب عمل کردند ، اما حالا هردو آنها مقابل آندرتیکر چه می کنند ؟

استوری اورتون ، باتیستا و آندرتیکر قطعا به عنوان استوری برتر کمربند مای پی پر ویو شناخته خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: پی پر ویو نایت آف چمپیونز , پی پر ویو night of champions , نایت آف چمپیونز , نایت اف چمپین , مای پی پر ویو ,



مطالب مرتبط با این پست
.